-t

Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

football_songs - Διαβάστε, γελάστε. Ελεύθερα.

football_songs - Διαβάστε, γελάστε. Ελεύθερα.

Απολαύστε τα πιο γνωστά... ποδοσφαιρικά τραγούδια που γράφτηκαν στο twitter"Αγρίτη μ' είπες μια βραδιά","Σάντερλαντ να 'σουν εδώ" και άλλα παραφρασμένα για τις ανάγκες του #football_songs. 



Θα milito οταν θέλω να milito...

And AΕΛ always love you

Μήπως είμαι τρελός, μήπως τά'χω χαμένα, που ακομα πιστεύω θα γυρίσει ο Senna.

Μοντολίβο στη γραμμή

Και Zambrotta ανδριωμενη, χαιρε ω χαιρε ελευθερια

Βγαίνει ο Ραμπούλα, βγαίνει ο Ραμπούλα του ψαρά

Μήπως είμαι ο Κρος μήπως τα 'χω χαμένα;

Τζιοβάνι ο Ντούσαν τη στολή του..

Θα γίνω δυναμίτης απόψε στο munitis

Μαλουντά Μαλουντά, εσένα έχω στην καρδιά

Του Δουρέκα η καρδιά είναι μια άβυσσος

Παρτο Βρύζα και καντο κορνίζα

Σάντερλαντ να 'σουν εδώ

Σήκω χόρεψε Παυλή μου, να σε δω να σε χαρώ

Θέλεις Καπετανο;

Το πουκάμισο του Τραμπελσί, μια φορούσα εγώ και μια εσύ

Δε σου κάνω το Μπάτζιο

Κομμένα πια τα φιλικά.

Μανωλα Μανωλα εσενα εχω στην Καρδια...

Έλα απόψε στου Drogba...

Μπαμ και κάτω έδωσες πέναλτι στον Γεωργάτο

Πλεσί είσαι η αιτία που υποφέρω

Σ´αγαπάω Γήττα!

Με λένε Ντιόγο και ποτέ δεν τραγουδάω

Μιιιιίραλας, δεν είναι απαραίτητο...

Όχι, όχι, όχι το Μολό μου

Μιραλάς άλλο για αγάπη, η αγάπη είναι αλλού

Δέλλα μου, είναι ακίνδυνη η τρέλα μου...

Θα θελα να ΄σουν eto'o

Ζήκο χόρεψε κουκλί μου

Μπαρτσα μπαρτσα πλούτσα

Ο Μαϊκόν πεθαίνει στον αέρα

Στην αμμουδιά μου κλέψανε τον Βάργκας

Ιμπαγασα περνάς καλά κει πάνω

Που να βρω ενα Μαρινακη να μου πει πως μ´αγαπαει στ´αληθεια

Γι' αυτό πιες, σ' ό,τι Ντραμέ ζήσει μέχρι χθες, σ' όλες τις ωραίες μας Σισέ, Ρίισε με ακόμα αν το θες

Πάρε τηλέφωνο τον Μπελχαντά, καλύτερα τώρα παρά μετά..

Λουσέρο θα 'ρθεις, μια μέρα να με ξαναδείς

Αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα, θα ξαναέφερνα στην ΑΕΚ τον Μάλμπασα

Πες μου που Ολαϊτάν καρδιές να σου πάρω μια







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου