-t

Τρίτη 18 Αυγούστου 2015

Το νέο σύστημα Πανελλαδικών Εξετάσεων- Οι Σχολές κατά Επιστημονικό Πεδίο και οι Συντελεστές Βαρύτητας μαθημάτων Θα το «εγκαινιάσουν» οι μαθητές που θα φοιτήσουν το Σεπτέμβριο στη Γ Λυκείου

Το νέο σύστημα Πανελλαδικών Εξετάσεων
- Οι Σχολές κατά Επιστημονικό Πεδίο και οι Συντελεστές Βαρύτητας μαθημάτων - 

Θα το «εγκαινιάσουν» οι μαθητές που θα φοιτήσουν το Σεπτέμβριο στη Γ' Λυκείου

Το νέο σύστημα πρόσβασης των υποψηφίων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, το οποίο θα «εγκαινιάσουν» οι μαθητές που θα φοιτήσουν το Σεπτέμβριο   στη Γ' Λυκείου, παρουσιάζεται αναλυτικά από το φροντιστήριο ΠΡΙΣΜΑ στον παρακάτω σύνδεσμο : Οι Σχολές κατά Επιστημονικό Πεδίο (ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ) 






Κατεβάστε ελεύθερα όλες τις αρχαίες ελληνικές τραγωδίες


Κατεβάστε ελεύθερα όλες τις αρχαίες ελληνικές τραγωδίες


Οι συνεργάτες του 24grammata.com  σε συνεργασία με το Φιλολογικό Φροντιστήριο “Γιώργος Δαμιανός” για πρώτη φορά, παγκοσμίως, συγκέντρωσαν όλες τις αρχαίες ελληνικές τραγωδίες, πλήρες κείμενο, στο πρωτότυπο, στη νέα ελληνική και στην αγγλική γλώσσα.


Το κατέβασμα δεν προαπαιτεί καμία εγγραφή, γίνεται εντελώς δωρεάν με ένα απλό κλικ.


Πατήστε εδώ για να δείτε και να κατεβάσετε την πολύ ενδιαφέρουσα συλλογή.






















Δευτέρα 10 Αυγούστου 2015

Μία άκρως ενδιαφέρουσα ανάλυση για την εκπαίδευση ( Από τον Ken Robinson )

Μία άκρως ενδιαφέρουσα ανάλυση για την εκπαίδευση ( Από τον Ken Robinson )

Ο Κεν Ρόμπινσον (Sir Ken Robinson), που γεννήθηκε στο Λίβερπουλ στις 4 Μαρτίου 1950, είναι συγγραφέας και σύμβουλος σε θέματα εκπαίδευσης και καλλιτεχνικής παιδείας. Διετέλεσε διευθυντής του έργου μεταξύ 1985 - 1989, καθηγητής Καλλιτεχνικής Εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο του Γουάργουϊκ (Warwick) και εχρίσθη ιππότης (παίρνοντας τον τίτλο του ) για τη συμβολή του στην εκπαίδευση.
Κατάγεται από εργατική οικογένεια, ενώ σήμερα κατοικεί στο Λος Άντζελες με τη γυναίκα του Μαρία-Τερέζα και τα δύο παιδιά του.Έχει γίνει ιδιαίτερα γνωστός λόγο 3 ομιλιών που έχει δώσει σε συνέδρια του TED το 2006 , το 2010 και το 2013 τα οποία έχουν παρακολουθηθεί πάνω από 24 εκατομμύρια φορές στις ιστοσελίδες του TED.
Ο Κεν Ρόμπινσον έχει προτείνει ότι για να συμμετάσχουν και να επιτύχουν, η εκπαίδευση πρέπει να αναπτυχθεί σε τρία μέτωπα. Πρώτον, ότι θα πρέπει να προωθεί τη πολυμορφία προσφέροντας ένα ευρύ πρόγραμμα σπουδών και να ενθαρρύνει την εξατομικευμένη μαθησιακή διαδικασία. Ότι θα πρέπει να προωθεί την περιέργεια μέσω της δημιουργικής διδασκαλίας, η οποία εξαρτάται από την υψηλής ποιότητας κατάρτιση των εκπαιδευτικών. Τέλος, ότι θα πρέπει να επικεντρωθεί στην αφύπνιση της δημιουργικότητας μέσω εναλλακτικών διδακτικών διαδικασιών που έχουν λιγότερη έμφαση στην τυποποίηση των εξετάσεων, δίνοντας την ευθύνη για τον καθορισμό της πορείας της εκπαίδευσης σε επιμέρους σχολεία και εκπαιδευτικούς. Πιστεύει ότι ένα μεγάλο μέρος του σημερινού συστήματος εκπαίδευσης στις Ηνωμένες Πολιτείες ενισχύει τη συμμόρφωση, την υποταγή, και την τυποποίηση αντί για δημιουργικές προσεγγίσεις στη μάθηση.Ο Ρόμπινσον τονίζει ότι μπορεί να επιτύχει μόνο αν αναγνωρίσουμε ότι η εκπαίδευση είναι ένα οργανικό σύστημα και όχι ένα μηχανικό. Η επιτυχής διοίκηση του σχολείου είναι ένα θέμα της ενίσχυσης ενός βοηθητικού περιβάλλοντος και όχι θέμα "διαταγών και ελέγχου". 

Αλλαγή των εκπαιδευτικών προτύπων


Ο Κεν Ρόμπινσον προσεγγίζει ένα θέμα που απασχολεί τους εκπαιδευτικούς και τους πολίτες, δηλαδή αν υπάρχει ανάγκη αλλαγής του προτύπου εκπαίδευσης και σε ποια χαρακτηριστικά του. Υπενθυμίζει ότι το σημερινό σχολείο, το συνέλαβαν, το σχεδίασαν και το οικοδόμησαν για μια διαφορετική εποχή και μέσα στις ανάγκες της βιομηχανικής επανάστασης. Τι αλλάζει όμως σήμερα όπου επικρατεί η ψηφιακή επανάσταση, ο καταιγισμός των πληροφοριών και της εικόνας;




Πως μπορούμε να σχεδιάζουμε με τόση σιγουριά και με κάθε λεπτομέρεια στον τρόπο εκπαίδευσης των σημερινών μαθητών όταν δεν μπορούμε να προβλέψουμε τις κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες του επόμενου μήνα; Τέλος, υποστηρίζει ότι, σύμφωνα με έρευνες, η εκπαίδευση αντί να διευρύνει τις ικανότητες αποκλίνουσας σκέψης και δημιουργικότητας, οδηγεί τους μαθητές στην αντίθετη κατεύθυνση, λόγω της κυριαρχίας της «μοναδικής λύσης».


Ο Κεν Ρόμπινσον (Sir Ken Robinson) είναι συγγραφέας και σύμβουλος σε θέματα εκπαίδευσης και καλλιτεχνικής παιδείας. Διετέλεσε διευθυντής του προγράμματος «Η Τέχνη στα σχολεία», καθηγητής Καλλιτεχνικής Εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο του Warwick και εχρίσθη ιππότης (παίρνοντας τον τίτλο του Sir) για τη συμβολή του στην εκπαίδευση. Έχει γίνει ιδιαίτερα γνωστός για τις 3 ομιλίες που έχει δώσει σε συνέδρια της Μη-Κερδοσκοπικής Οργάνωσης TED (Technology, Entertainment, Design) το 2006, το 2010 και το 2013, τα οποία παρακολούθησαν μέσω της ιστοσελίδας του TED πάνω από 24 εκατομμύρια επισκέπτες.

Δευτέρα 6 Ιουλίου 2015

Το πιο εντυπωσιακό σπίτι στον κόσμο είναι σχεδιασμένο από Έλληνες αρχιτέκτονες

Το πιο εντυπωσιακό σπίτι στον κόσμο είναι σχεδιασμένο από Έλληνες αρχιτέκτονες

Ένα σχέδιο για ένα σπίτι που πραγματικά… κόβει την ανάσα, κερδίζει αυτήν
 την εποχή τα βραβεία και τις εντυπώσεις σε όλον τον πλανήτη.
Είναι αναμφίβολα το πιο ενδιαφέρον και όμορφο αρχιτεκτονικό δημιούργημα που 
έχουμε δει τον τελευταίο καιρό. Και -το σημαντικότερο- είναι δημιουργία Ελλήνων 
αρχιτεκτόνων. Πρόκειται για μία πρόταση με την ονομασία «Casa Brutale» του 
αρχιτεκτονικού γραφείου OPA, και αφορά ένα κτίσμα που μπορεί να κατασκευαστεί 
«κρεμασμένο» σε κάποιο γκρεμό από στα νησιά του Αιγαίου.
Όπως λένε οι σχεδιαστές του, το Casa Brutale είναι μία γεωμετρική μετράφραση 
του περιβάλλοντος. Το κτίσμα ενσωματώνεται πλήρως στον χώρο με σεβασμό 
στο περιβάλλον και τις ιδιαιτερότητες της ελληνικής φύσης.
Είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου μέσα στον βράχο, και κάνει έντονη χρήση του
 γυαλιού, ώστε να υπάρχει διαρκής επαφή με το περιβάλλον και άπλετη θέα προς
 την θάλασσα. Είναι κατασκευασμένη από απλά υλικά, ξύλο, γυαλί τσιμέντο ενώ 
ενσωματώνει και το στοιχείο του νερού.
Για το τελευταίο φροντίζει όλη η οροφή της κατασκευής που είναι ουσιαστικά η 
βάση της πισίνας. Το φως μπαίνει διαρκώς από τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες 
της κατασκευής, δημιουργώντας χώρους με ιδιαίτερη αισθητική και άμεση σύνδεση 
με το εξωτερικό περιβάλλον.











Παρασκευή 3 Ιουλίου 2015

ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑ ΤΕΦΑΑ ΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ

ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑ ΤΕΦΑΑ
ΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ

Οι υποψήφιοι για τα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΦΑ) πέρα από τις εξετάσεις στα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα των πανελλαδικών εξετάσεων,  υπόκεινται σε υγειονομικές εξετάσεις και σε πρακτικές δοκιμασίες.
Ειδικότερα, όσοι επιθυμούν την εισαγωγή τους στα ΤΕΦΑΑ απαιτείται να υποστούν παθολογικές, οφθαλμολογικές και καρδιολογικές εξετάσεις, καθώς και πρακτική δοκιμασία σε τρία (3) από τα τέσσερα (4) αγωνίσματα που αναφέρονται παρακάτω. Η υγειονομική εξέταση και πρακτική δοκιμασία διενεργείται από επιτροπή. Ο χρόνος και ο τόπος υγειονομικής εξέτασης και πρακτικής δοκιμασίας ανακοινώνεται πριν από τη λήξη των απολυτηρίων εξετάσεων της Γ’ τάξης Λυκείου.
Οι υποψήφιοι κατά την προσέλευσή τους στην επιτροπή πρέπει να έχουν μαζί τους το δελτίο ταυτότητας που τους έχει χορηγηθεί από το Λύκειο για να συμμετάσχουν στις εξετάσεις της τελευταίας τάξης, δύο (2) μικρές φωτογραφίες, ακτινογραφία θώρακα, βεβαίωση οπτικής οξύτητας και καρδιογράφημα από νοσηλευτικό ίδρυμα του δημοσίου ή Ν.Π.Δ.Δ. ή ιατρό του δημοσίου. Οι ιατρικές αυτές εξετάσεις μπορεί να είναι και από ιδιώτη ιατρό
Κατά τις πρακτικές δοκιμασίες στα αθλήματα, καθοριστικό ρόλο διαδραματίζουν οι επιδόσεις που θα επιτευχθούν. Ανάλογα με τις επιδόσεις που επιτυγχάνονται σε αυτά τα αθλήματα, λαμβάνονται επί πλέον μόρια, τα οποία προστίθενται στα συνολικά μόρια εισαγωγής των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων.
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι κάποιος που αριστεύει στα αθλήματα, είναι δυνατό να αυξήσει τα συνολικά του μόρια εισαγωγής κατά 4.000 μόρια. Βέβαια, αυτή η αύξηση των μορίων εισαγωγής, προσμετράται μόνο για τις σχολές των ΤΕΦΑΑ, ενώ η εισαγωγή στις υπόλοιπες σχολές, καθορίζεται αποκλειστικά και μόνο από τις γραπτές εξετάσεις.
Συγκεκριμένα ανάλογα με τη δοκιμασία λαμβάνονται υπ' όψη:
  • Στον δρόμο 400μ και στην κολύμβηση υπάρχει δικαίωμα για μία μόνο προσπάθεια.
  • Στο άλμα σε μήκος αλλά και στη σφαιροβολία, προσφέρεται η δυνατότητα για τρείς συνολικά προσπάθειες. Από τις τρείς προσπάθειες λαμβάνεται υπόψη μόνο η καλύτερη, από την οποία προσδιορίζεται και η τελική βαθμολογία στο αγώνισμα.
Ο τελικός βαθμός των πρακτικών δοκιμασιών προκύπτει από το μέσο όρο των βαθμών που συγκεντρώνονται στα τρία από τα τέσσερα αγωνίσματα που έχουν  επιλεγεί για εξέταση.
Τα επιπλέον μόρια που συγκεντρώνονται και προστίθενται στα μόρια των γραπτώς εξεταζομένων μαθημάτων, προκύπτουν από το γινόμενο του τελικού βαθμού με το 200.
Έτσι για παράδειγμα υποψήφιος που έχει συγκεντρώσει στα τρία αγωνίσματα που επέλεξε τους βαθμούς 20, 17, και 15 θα έχει:
Τελικό βαθμό: ( 20 + 17 +  15 ) : 3 = 52 : 3 =  17,33
Επιπλέον μόρια εισαγωγής: 17,33 * 200 = 3.466

Τα αγωνίσματα και η βαθμολογική κλίμακα των αντιστοίχων επιδόσεων είναι:
ΒΑΘΜΟΙ ∆ΡΟΜΟΣ 400µ. ΑΛΜΑ ΣΕ  ΜΗΚΟΣ ΣΦΑΙΡΟΒΟΛΙΑ
(βάρος σφαίρας 6κ.)
ΚΟΛYΜΒΗΣΗ
(50 µ.ελεύθερο)
ΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ ΑΡΡΕΝΩΝ
20 µέχρι 52" 6.20µ.και άνω 14µ.και άνω µέχρι-29"
19 52"1-52"5 6.19µ.-6.05µ. 13.99µ.-13.60µ. 29"1-30"0
18 52"6-53" 6.04µ.-5.90µ. 13.59µ.-13.20µ. 30"1-31"0
17 53"1-53"5 5.89µ.-5.75µ. 13.19µ.-12.80µ. 31"1-32"0
16 53"6-54" 5.74µ.-5.60µ. 12.79µ.-12.40µ. 32"1-33"0
15 54"1-54"5 5.59µ.-5.45µ. 12.39µ.-12.00µ. 33"1-34"0
14 54"6-55" 5.44µ.-5.30µ. 11.99µ.-11.60µ. 34"1-35"0
13 55"1-55"5 5.29µ.-5.15µ. 11.59µ.-11.20µ. 35"1-36"0
12 55"6-56" 5.14µ.-5.00µ. 11.19µ.-10.80µ. 36"1-37"0
11 56"1-56"5 4.99µ.-4.85µ. 10.79µ.-10.40µ. 37"1-38"0
10 56"6-57" 4.84µ.-4.70µ. 10.39µ.-10.00µ. 38"1-39"0
9 57"1-57"5 4.69µ.-4.55µ. 9.99µ.- 9.60µ. 39"1-40"0
8 57"6-58" 4.54µ.-4.40µ. 9.59µ.- 9.20µ. 40"1-41"0
7 58"1-58"5 4.39µ.-4.25µ. 9.19µ.- 8.80µ. 41"1-42"0
6 58"6-59" 4.24µ.-4.10µ. 8.79µ.- 8.40µ. 42"1-43"0
5 59"1-59"5 4.09µ.-3.95µ. 8.39µ.- 8.00µ. 43"1-44"0
4 59"6-60" 3.94µ.-3.80µ. 7.99µ.- 7.60µ. 44"1-45"0
3 60"1-60"5 3.79µ.-3.65µ. 7.59µ.- 7.20µ. 45"1-46"0
2 60"6-61" 3.64µ.-3.50µ. 7.19µ.- 6.80µ. 46"1-47"0
1 61"1-61"5 3.49µ.-3.35µ. 6.79µ.- 6.40µ. 47"1-48"0
0 61"6 και άνω 3.34µ.και κάτω 6.39µ.και κάτω 48"1 και άνω
 

ΒΑΘΜΟΙ ∆ΡΟΜΟΣ 200µ. ΑΛΜΑ ΣΕ ΜΗΚΟΣ ΣΦΑΙΡΟΒΟΛΙΑ
(βάρος σφαίρας 4κ.)
ΚΟΛYΜΒΗΣΗ
(50 µ.ελεύθερο)
ΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ ΘΗΛΕΩΝ
20 µέχρι 26"5 5.15µ.και άνω 11.00µ.και άνω έως 31"0
19 26"6-27" 5.14µ.-5.00µ. 10.99µ.-10.60µ. 31"1-32"0
18 27"1-27"5 4.99µ.-4.85µ. 10.59µ.-10.20µ. 32"1-33"0
17 27"6-28" 4.84µ.-4.70µ. 10.19µ.-9.80µ. 33"1-34"0
16 28"1-28"5 4.69µ.-4.55µ. 9.79µ.-9.40µ. 34"1-35"0
15 28"6-29" 4.54µ.-4.40µ. 9.39µ.-9.00µ. 35"1-36"0
14 29"1-29"5 4.39µ.-4.25µ. 8.99µ.- 8.60µ. 36"1-37"0
13 29"6-30" 4.24µ.-4.10µ. 8.59µ.- 8.20µ. 37"1-38"0
12 30"1-30"5 4.09µ.-3.95µ. 8.19µ.-7.80µ. 38"1-39"0
11 30"6-31" 3.94µ.-3.80µ. 7.79µ.-7.40µ. 39"1-40"0
10 31"1-31"5 3.79µ.-3.65µ. 7.39µ.-7.00µ. 40"1-41"0
9 31"6-32" 3.64µ.-3.50µ. 6.99µ.-6.60µ. 41"1-42"0
8 32"1-32"5 3.49µ.-3.35µ. 6.59µ.-6.20µ. 42"1-43"0
7 32"6-33" 3.34µ.-3.20µ. 6.19µ.-5.80µ. 43"1-44"0
6 33"1-33"5 3.19µ.-3.05µ. 5.79µ.-5.40µ. 44"1-45"0
5 33"6-34" 3.04µ.-2.90µ. 5.39µ.-5.00µ. 45"1-46"0
4 34"1-34"5 2.89µ.-2.75µ. 4.99µ.-4.60µ. 46"1-47"0
3 34"6-35" 2.74µ.-2.60µ. 4.59µ.-4.20µ. 47"1-48"0
2 35"1-35"5 2.59µ.-2.45µ. 4.19µ.-3.80µ. 48"1-49"0
1 35"6-36" 2.44µ.-2.30µ. 3.79µ.-3.40µ. 49"1-50"0
0 36"1 και άνω 2.29µ. και κάτω  3.39 µ. και κάτω 50" και άνω

 

Πανελλήνιες 2015: Δείτε τους βαθμούς των ειδικών μαθημάτων στο results minedu

Πανελλήνιες 2015: Δείτε τους βαθμούς των ειδικών μαθημάτων
 
Πανελλήνιες 2015: Στο results minedu τα αποτελέσματα των ειδικών μαθημάτων 
Ανακοινώθηκαν πριν από λίγο τα αποτελέσματα για τα ειδικά μαθήματα που διαγωνίστηκαν οι υποψήφιοι στις Πανελλήνιες 2015 και μπορούν να τα δούν στο results.it.minedu.gov.gr.

www.dikaiologitika.gr
Ανακοινώθηκαν πριν από λίγο τα αποτελέσματα για τα ειδικά μαθήματα που διαγωνίστηκαν οι υποψήφιοι στις Πανελλήνιες 2015 και μπορούν να τα δούν στο results.it.minedu.gov.gr.

www.dikaiologitika.gr
Ανακοινώθηκαν πριν από λίγο τα αποτελέσματα για τα ειδικά μαθήματα που διαγωνίστηκαν οι υποψήφιοι στις Πανελλήνιες 2015 και μπορούν να τα δούν στο results.it.minedu.gov.gr.

www.dikaiologitika.gr
Ανακοινώθηκαν πριν από λίγο τα αποτελέσματα για τα ειδικά μαθήματα που διαγωνίστηκαν οι υποψήφιοι στις Πανελλήνιες 2015 και μπορούν να τα δούν στο results.it.minedu.gov.gr.

www.dikaiologitika.gr
Ανακοινώθηκαν πριν από λίγο τα αποτελέσματα για τα ειδικά μαθήματα που διαγωνίστηκαν οι υποψήφιοι στις Πανελλήνιες 2015 και μπορούν να τα δούν στο results.it.minedu.gov.gr.

www.dikaiologitika.gr
Συγκεκριμένα οι υποψήφιοι στις Πανελλήνιες 2015 μπορούν να πληροφορούνται τη βαθμολογία τους στην ιστοσελίδα του υπουργείου (http://results.it.minedu.gov.gr), πληκτρολογώντας τον οκταψήφιο κωδικό εξετάσεων και τους τέσσερις (4) αρχικούς χαρακτήρες από το επώνυμο, το όνομα, το πατρώνυμο και το μητρώνυμο του υποψηφίου σε κεφαλαίους ελληνικούς χαρακτήρες. Από το υπουργείο, τέλος, υπενθυμίζεται ότι η προθεσμία οριστικής υποβολής του μηχανογραφικού δελτίου λήγει στις 17 Ιουλίου. Λόγω της επικείμενης διεξαγωγής του Δημοψηφίσματος, για το οποίο τα περισσότερα Λύκεια της χώρας θα λειτουργήσουν ως εκλογικά κέντρα, η προθεσμία υποβολής των μηχανογραφικών δελτίων παρατείνεται ως και την Παρασκευή 17 Ιουλίου 2015. Ως εκ τούτου, αλλάζουν οι προγραμματισμένες ημέρες λειτουργίας των Λυκείων για την υποστήριξη της ηλεκτρονικής υποβολής του Μηχανογραφικού Δελτίου (Μ.Δ.) ως εξής: όλα τα ΓΕΛ και ΕΠΑΛ (ανεξάρτητα από την προγραμματισμένη εφημερία) θα λειτουργήσουν επιπλέον την Τρίτη 14-7-2015 και την Παρασκευή 17-7-2015 και όχι στις 3-7-2015 και στις 7-7-2015.

www.dikaiologitika.gr

Ανακοινώθηκαν σήμερα από το υπουργείο Παιδείας τα αποτελέσματα για τα Ειδικά μαθήματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων .

Οι υποψήφιοι που συμμετείχαν στα ειδικά μαθήματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων μπορούν από σήμερα 03/07/2015 μετά τις 11.00 π.μ. να πληροφορούνται τη βαθμολογία τους στην ιστοσελίδα του Υπουργείου http://results.it.minedu.gov.gr πληκτρολογώντας τον οκταψήφιο κωδικό εξετάσεων και τους 4 αρχικούς χαρακτήρες από το επώνυμο, το όνομα, το πατρώνυμο και το μητρώνυμο του υποψηφίου σε κεφαλαίους ελληνικούς χαρακτήρες.
Υπενθυμίζεται ότι η προθεσμία οριστικής υποβολής του μηχανογραφικού δελτίου λήγει την Παρασκευή 17/7/2015.




Ανακοινώθηκαν πριν από λίγο τα αποτελέσματα για τα ειδικά μαθήματα που διαγωνίστηκαν οι υποψήφιοι στις Πανελλήνιες 2015 και μπορούν να τα δούν στο results.it.minedu.gov.gr.

www.dikaiologitika.gr
Ανακοινώθηκαν πριν από λίγο τα αποτελέσματα για τα ειδικά μαθήματα που διαγωνίστηκαν οι υποψήφιοι στις Πανελλήνιες 2015 και μπορούν να τα δούν στο results.it.minedu.gov.gr.

www.dikaiologitika.gr
Ανακοινώθηκαν πριν από λίγο τα αποτελέσματα για τα ειδικά μαθήματα που διαγωνίστηκαν οι υποψήφιοι στις Πανελλήνιες 2015 και μπορούν να τα δούν στο results.it.minedu.gov.gr.

www.dikaiologitika.gr
Πανελλήνιες 2015: Δείτε τους βαθμούς των ειδικών μαθημάτων στο results minedu

www.dikaiologitika.gr
Πανελλήνιες 2015: Δείτε τους βαθμούς των ειδικών μαθημάτων στο results minedu

www.dikaiologitika.gr

Τετάρτη 1 Ιουλίου 2015

Μηχανογραφικό 2015: Παρατείνεται η προθεσμία υποβολής

Μηχανογραφικό 2015: Παρατείνεται η προθεσμία υποβολής

Μηχανογραφικό 2015: Παρατείνεται η προθεσμία υποβολής

Από το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώθηκε σήμερα ότι λόγω της επικείμενης διεξαγωγής του  Δημοψηφίσματος, για το οποίο τα περισσότερα Λύκεια της χώρας θα λειτουργήσουν ως εκλογικά κέντρα, η προθεσμία υποβολής των μηχανογραφικών δελτίων παρατείνεται ως και την Παρασκευή 17 Ιουλίου 2015. 
Θυμίζουμε ότι η προηγούμενη καταληκτική ημερομηνία  υποβολής και οριστικοποίησης μηχανογραφικών ήταν η 7η Ιουλίου. Μέχρι στιγμής τα τελευταία οριστικοποιημένα μηχανογραφικά έχουν αριθμό πρωτοκόλλου στο 19.000 που σημαίνει ότι αρκετοί δεν οριστικοποίησαν τα μηχανογραφικά τους έως τώρα. 
Σε περίπτωση που κάποιος οριστικοποιήσει το μηχανογραφικό του και διαπιστώσει κάποιο λάθος σύμφωνα  με τις διατάξεις της Φ.253/21812/Β6/2013 Υ.Α.(ΦΕΚ 358 Β΄/2013), ο υποψήφιος (ο ίδιος ή νόμιμα εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπος), μέσα στην προθεσμία υποβολής, ακόμα και αν έχει ήδη οριστικοποιήσει το Μ.Δ., μπορεί να προσέλθει στο Λύκειο, στο οποίο απέκτησε το password και να υποβάλει σχετική αίτηση (με πρωτόκολλο του Λυκείου), ζητώντας να αναιρεθεί το ήδη οριστικοποιημένο Μ.Δ.  
Ο εντεταλμένος για την ηλεκτρονική εφαρμογή εκπαιδευτικός θα μπαίνει στην εφαρμογή και θα αποδεσμεύει τον υποψήφιο, αναιρώντας-ακυρώνοντας το ήδη οριστικοποιημένο Μ.Δ. Από εδώ και πέρα, το Μ.Δ. θα εμφανίζεται μόνο προσωρινά αποθηκευμένο (και ΟΧΙ οριστικοποιημένο). Ο υποψήφιος λοιπόν θα πρέπει να ξαναμπεί στην εφαρμογή εντός των συγκεκριμένων ημερομηνιών, να τροποποιήσει το Μ.Δ. και να το Οριστικοποιήσει εκ νέου (αυτό το τελικό Μ.Δ. θα αποκτήσει αυτόματα νέο αριθμό πρωτοκόλλου), γιατί αλλιώς δεν θα έχει Μ.Δ.