Ο ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΑΞΙΩΝ ΤΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ
1.ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΜΕΘΟΔΕΥΣΗ - ΣΥΣΤΗΜΑ - ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ - ΕΝΘΑΡΡΥΝΣΗ σε νέους, που χωρίς τη φοίτηση σε αυτά, θα εδιδάσκοντο συχνά τη χαλάρωση, την αρρυθμία, τη φυγόπονη αντιμετώπιση της ζωής
.
2.ΜΕΛΕΤΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΜΕΣΟ ΤΡΟΠΟ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ. Οι αδελφοί Άγγελος και Σπύρος Σαββάλας στη δεκαετία του 80 δίδασκαν μεθοδολογία εμπνευσμένη από τις ανάγκες της τάξης και άμεσα την κατέγραφαν σε εγχειρίδια αφού φωτοτυπούσαν τα τετράδια των μαθητών τους οποίους μόλις δίδαξαν !
Για να θυμηθείς ένα όνειρο, πρέπει να το επαναλάβεις στη μνήμη σου μόλις ξυπνήσεις.
Για να μεταφέρεις ζωντανές τις ανάγκες της τάξης, πρέπει να καταγράψεις την εμπειρία !
.
2.ΜΕΛΕΤΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΜΕΣΟ ΤΡΟΠΟ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ. Οι αδελφοί Άγγελος και Σπύρος Σαββάλας στη δεκαετία του 80 δίδασκαν μεθοδολογία εμπνευσμένη από τις ανάγκες της τάξης και άμεσα την κατέγραφαν σε εγχειρίδια αφού φωτοτυπούσαν τα τετράδια των μαθητών τους οποίους μόλις δίδαξαν !
Για να θυμηθείς ένα όνειρο, πρέπει να το επαναλάβεις στη μνήμη σου μόλις ξυπνήσεις.
Για να μεταφέρεις ζωντανές τις ανάγκες της τάξης, πρέπει να καταγράψεις την εμπειρία !
3. Η ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΗ ΤΟΥΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΖΕΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ. Πέρα από παιδαγωγικά ινστιτούτα και κέντρα εκπαιδευτικής έρευνας, είδαμε ολοφάνερα, με τα πολλαπλά βιβλία του 2000 τους φροντιστές συγγραφείς να δίνουν άλλη πνοή στα σχολικά εγχειρίδια. Η φροντιστηριακή πρωτοπορία στη συγγραφική μεθόδευση είναι αδιαμφισβήτητη.
4. ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟ ΕΝΑ ΔΕΚΑΤΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. Σύμφωνα με παλαιότερη έρευνα της Ο.Ε.Φ.Ε. αν διαιρέσουμε το σύνολο των μικτών αποδοχών ενός δημόσιου εκπαιδευτικού μαζί με τις μέσες συντάξιμες προσδοκώμενες αποδοχές δια του μέσου συνόλου των τυπικών υποχρεωτικών ωρών που δίδαξε στα σχολεία, θα βρούμε ότι κάθε διδακτική ώρα Κ Ο Σ Τ Ι Ζ Ε Ι Σ Τ Ο Υ Σ Φ Ο Ρ Ο Λ Ο Γ Ο Υ Μ Ε Ν Ο Υ Σ 7 5 Ε Υ Ρ Ω !!! δηλαδή δέκα φορές περισσότερο από τη διδακτική ώρα στο φροντιστήριο που κοστίζει στο γονέα κάτω από 7,5 Ευρώ η ώρα !!!
5. ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΙΣ ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ. Διοργανώνουν ημερίδες επαγγελματικού προσανατολισμού, συμβουλεύουν και συμπληρώνουν μαζί με τους μαθητές τα μηχανογραφικά δελτία υποψηφίων σε εποχή που κάθε άλλη πόρτα είναι κλειστή ενώ αυτοί καίγονται στην κυριολεξία !
6. ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΟΥΝ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΕΙΣΑΚΤΕΩΝ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Χωρίς τα φροντιστήρια, οι αξιολογήσεις των πανεπιστημίων θα ήταν σίγουρα χειρότερες, καθότι τα πρώτα έτη θα πάσχιζαν να συνεφέρουν στους νεοεισαχθέντες στο απαραίτητο επίπεδο. Αυτό το χαμηλό επίπεδο σίγουρα θα παρέσερνε και τα υπόλοιπα έτη σπουδών.
7. ΔΙΝΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ. Δηλαδή, οι καθηγητές συγγράφουν σημειώσεις εκατοντάδων σελίδων, συζητούν για ασκησολόγια, αναρτούν σημειώσεις, μελετούν πλειάδα συγγραφέων και γενικώς δεν συζητούν τόσο για συντάξιμα κ.α.
8. ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΑΝ ΜΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ.
9. ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΙ. Αυτούς τους ξεχωριστούς συναδέλφους επισημαίνουν στους μαθητές, ως υποδείγματα λειτουργών.
10.ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΔΕΛΦΑ ΤΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ! Εκφράζουν το εθνικό ενστικτώδες ανακλαστικό της μορφωτικής καταξίωσης και πνευματικής ανόδου την οποία εδώ και 100 χρόνια η Ελλάς επιθυμεί για τα τέκνα της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου